
Trio Contact Center
by Enghouse Interactive
Opplæringstjenester innen moderne telekommunikasjon ved bruk av fjernundervisning, er utviklet for å gi fleksibel og effektiv læring til brukere og fagpersoner, uavhengig av geografisk plassering. Fjernundervisningen benytter avanserte, teknologiske plattformer, som videokonferanser og e-læringsportaler for å levere interaktive og engasjerende kurs.
Kursene dekker emner som verktøy for kundesenter eller teletorgtjenester med både teoretisk og praktisk tilnærming.
Et viktig mål er å sikre at deltakerne utvikler ferdigheter som er relevante for dagens krav innen bruk av telekommunikasjon, samtidig som de får tilgang til oppdatert kunnskap. Tilrettelagt og tilpasset undervisning gir deltakere muligheten til å lære, få veiledning og støtte i sitt eget tempo.
Bruken av fjernundervisning for opplæring i telekommunikasjon, gjør det mulig å nå ut til alle deler av landet, redusere reisekostnader og gir kontinuerlig faglig utvikling og støtte.
Kunnskap og erfaring er avgjørende for kost/nytteeffekten...
Wecan er Enghouse Interactive sin sertifiserte partner i Norge. Vi har levert kurs på Trio systemer siden 1996.
Siden kursene leveres av de samme kursholdere som fra starten, får deltakerne tilgang til all opparbeidet erfaring. Dette gir våre kunder den beste garantien for at vi forstår og ser hele løsningen og kan derfor bidra til at kundene får best mulig utnyttelsesgrad av sin investering.
Vi leverer kundetilpasset opplæring og rådgivning, basert på de tjenestemodulene som din bedrift har installert. Dette bidrar til at operatørene får kunnskap til å utnytte den integrerte funksjonaliteten i det systemet så godt som mulig, allerede fra dag 1.