Lyd og talemeldinger

Våre talemeldinger benyttes i

  • Kundesentre

  • Medisinsk- og helserelatert utstyr

  • Nød- og varslingsmeldinger

  • Heiser

  • Robotisering

  • Elektronisk veiledning innen velferdsteknologi.

Det som er spesielt med vårt studio er at vi leverer lydformater som ikke er så vanlige. Et ordinært lydstudio kan konvertere fra ett format til et annet, men vår spesialitet er at vi kan få optimal kvalitet fra kodek'er med lav samplerate. Slike formater er mye benyttet i systemer med begrenset lagringsmengde.

Når ventetid i kø kan bli verdiskapning...

Hva om man kunne erstatte unyttig ventetid i telefonkø til noe av verdi?

Det finnes mange muligheter til gi innringende kunder en verdiskapning i stedet for irritasjon og en dårlig start på henvendelsen.

Ventemusikk eller "det er for tiden stor trafikk..." blir ofte oppfattet som lite kundevennlig og irriterende. Ventetid uten valgmuligheter er både kjedelig og unyttig.

Men, hva om innringeren får tilbud om å velge flere alternativer som kan være nyttige eller verdiskapende?

Det å gi tilbud om et valg gir innringere følelsen av medbestemmelse i hva ventetiden skal brukes til. Kanskje ligger det også en ubenyttet mulighet i mersalg?

Wecan har lang erfaring i å snu kø-tid til en fordel. Derfor er vårt produkt "mer fornøyde kunder". Vi har drevet lydstudio siden 1999 for innspilling av talebeskjeder, instruksjonsprompter og informasjon for købehandling, samt ventemusikk.