Brobyggeren mellom mennesker og teknologi

Wecan har siden 1994 levert opplæring og kompetansetjenester til mer enn tusen store og mellomstore, skandinaviske bedrifter.

Vårt mantra er at opplæring skal gi maksimal forståelse, kompetansenivå og brukeropplevelse. De institusjonene, foretak, mennesker og brukermiljøer vi møter er forskjellige, både med hensyn på bakgrunnskunnskap og innlæringsevne. Derfor tror vi på at individ- og bedriftstilpasset opplæring er en forutsetning.

God brukeropplæring handler ikke bare om riktig bruk av funksjoner og tjenester i enkeltapplikasjoner. Dagens teknologiløsninger knytter komponenter, programvare, støtte- og kommunikasjonsverktøy sammen i skytjenester, uavhengige av arbeidsfunksjon, tid og sted. Vår formidling må derfor være en balanse mellom essensielle detaljer og en helhetlig sammenheng.

Vi har siden starten hatt et grunnleggende mål at våre tjenester skal ha så lavt miljømessig avtrykk som mulig. Derfor vektlegger vi fjernundervisning hvis dette er mulig.

I tilfeller der trygghet, gjennom personlig kontakt, er et tungtveiende moment for læringsutbyttet, blir fysisk oppmøte og sosial tilstedeværelse det eneste riktige.