Hva om man kunne erstatte unyttig ventetid i telefonkø til noe av verdi?

Det finnes mange muligheter til gi innringende kunder en verdiskapning i stedet for irritasjon og en dårlig start på henvendelsen.

Ventemusikk eller "det er for tiden stor trafikk..." blir ofte oppfattet som lite kundevennlig og irriterende. Ventetid uten valgmuligheter er både kjedelig og unyttig.

Men, hva om innringeren får tilbud om å velge flere alternativer som kan være nyttige eller verdiskapende?

Det å gi tilbud om et valg gir innringere følelsen av medbestemmelse i hva ventetiden skal brukes til. Kanskje ligger det også en ubenyttet mulighet i mersalg?

Wecan har lang erfaring i å snu kø-tid til en fordel. Derfor er vårt produkt "mer fornøyde kunder". Vi har drevet lydstudio siden 1999 for innspilling av talebeskjeder, instruksjonsprompter og informasjon for købehandling, samt ventemusikk.

Les mer om hva vi kan gjøre for din bedrift....

Tips: Trio Statistikk

– sørg for at du har et godt sammenlignings-grunnlag!

Sett opp skjematisk utsendelse av ukentlige eller månedlige rapporter 😊

Trenger du hjelp til dette – bare ta kontakt – jeg kan garantere «smittefri bistand» via Teams/Skype!

Kanskje du også har behov/ønske om en liten gjennomgang av hvordan rapportene skal tydes?

Trio 8.1 sertifisering

En sertifisering er et bevis fra produsenten om at instruktøren har den kunnskapen som skal til både produktmessig og pedagogisk og fungerer som en kvalitetssikring for sluttkunder som skal motta opplæring og støttetjenester. Se mer...

Spesialtastatur for Trio

 

ProtektIT AS i Skien leverer tastatur som er spesiallaget for Trio Agent.

For bestilling- send en mail til trio@protektit.no