Hva om man kunne erstatte unyttig ventetid i telefonkø til noe av verdi?

Det finnes mange muligheter til gi innringende kunder en verdiskapning i stedet for irritasjon og en dårlig start på henvendelsen.

Ventemusikk eller "det er for tiden stor trafikk..." blir ofte oppfattet som lite kundevennlig og irriterende. Ventetid uten valgmuligheter er både kjedelig og unyttig.

Men, hva om innringeren får tilbud om å velge flere alternativer som kan være nyttige eller verdiskapende?

Det å gi tilbud om et valg gir innringere følelsen av medbestemmelse i hva ventetiden skal brukes til. Kanskje ligger det også en ubenyttet mulighet i mersalg?

Wecan har lang erfaring i å snu kø-tid til en fordel. Derfor er vårt produkt "mer fornøyde kunder". Vi har drevet lydstudio siden 1999 for innspilling av talebeskjeder, instruksjonsprompter og informasjon for købehandling, samt ventemusikk.

Les mer om hva vi kan gjøre for din bedrift....

Vårens tips

På tide å sjekke unntakslistene?

Nytt år er godt i gang, og det er på tide å sjekke UNNTAKENE dere har for åpningstidene deres!

Følgende "unntak" kan være riktig for 2019:

  • Onsdag før påske = 17.april
  • Påskeferie = Torsdag 18. - mandag 22.april
  • Onsdag 1.mai 
  • Fredag 17.mai 
  • Kr.Himmelfartsdag = Torsdag 30.mai
  • 2.pinsedag = Mandag 10.juni
  • Romjulen = onsdag 25. - torsdag 26.desember
  • 1.nyttårsdag 2020 = onsdag

Spesialtastatur for Trio

 

ProtektIT AS i Skien leverer tastatur som er spesiallaget for Trio Agent.

For bestilling- send en mail til trio@protektit.no 

Trio Brukerkonferansen 2018

Trio Brukerkonferansen 17. - 19. september 2018 på Scandic Oslo Airport, Gardermoen.

TRIO brukerkonferanse 2018