Mitel (tidligere Ericsson/Aastra) har vært i Wecan sin kompetanseportefølje siden starten i 1994. Vi har hatt gleden av å følge den spennende produktutviklingen fra de første PC-baserte sentralbordene og frem til dagens integrerte kundesenterløsninger.

Vi holder kundetilpasset opplæring basert på den systemfunksjonaliteten som sluttkundens partner har levert.

Les mer om opplæringsområdene....

 

Tips: Trio Statistikk

– sørg for at du har et godt sammenlignings-grunnlag!

Sett opp skjematisk utsendelse av ukentlige eller månedlige rapporter 😊

Trenger du hjelp til dette – bare ta kontakt – jeg kan garantere «smittefri bistand» via Teams/Skype!

Kanskje du også har behov/ønske om en liten gjennomgang av hvordan rapportene skal tydes?

Trio 8.1 sertifisering

En sertifisering er et bevis fra produsenten om at instruktøren har den kunnskapen som skal til både produktmessig og pedagogisk og fungerer som en kvalitetssikring for sluttkunder som skal motta opplæring og støttetjenester. Se mer...

Spesialtastatur for Trio

 

ProtektIT AS i Skien leverer tastatur som er spesiallaget for Trio Agent.

For bestilling- send en mail til trio@protektit.no