Hva om man kunne erstatte unyttig ventetid i telefonkø til noe av verdi?

Det finnes mange muligheter til gi innringende kunder en verdiskapning i stedet for irritasjon og en dårlig start på henvendelsen.

Ventemusikk eller "det er for tiden stor trafikk..." blir ofte oppfattet som lite kundevennlig og irriterende. Ventetid uten valgmuligheter er både kjedelig og unyttig.

Men, hva om innringeren får tilbud om å velge flere alternativer som kan være nyttige eller verdiskapende?

Det å gi tilbud om et valg gir innringere følelsen av medbestemmelse i hva ventetiden skal brukes til. Kanskje ligger det også en ubenyttet mulighet i mersalg?

Wecan har lang erfaring i å snu kø-tid til en fordel. Derfor er vårt produkt "mer fornøyde kunder". Vi har drevet lydstudio siden 1999 for innspilling av talebeskjeder, instruksjonsprompter og informasjon for købehandling, samt ventemusikk.

Les mer om hva vi kan gjøre for din bedrift....

Wecan er Enghouse Interactive sin sertifiserte partner i Norge. Vi har holdt kurs på Trio systemer siden 1996. De samme kursholdere instruerer i dag som den gang. Dette gir våre kunder den beste garantien for at vi forstår og ser hele løsningen og kan derfor bidra til at kundene får best mulig utnyttelsesgrad av sin investering.

Vi holder kundetilpasset opplæring/rådgivning, basert på de modulene som akkurat din bedrift har investert i og vil bidra til at dere får kunnskap nok til å utnytte funksjonaliteten i systemet så godt som mulig, allerede fra dag 1.

 

Last ned våre produktark....

 

Mitel (tidligere Ericsson/Aastra) har vært i Wecan sin kompetanseportefølje siden starten i 1994. Vi har hatt gleden av å følge den spennende produktutviklingen fra de første PC-baserte sentralbordene og frem til dagens integrerte kundesenterløsninger.

Vi holder kundetilpasset opplæring basert på den systemfunksjonaliteten som sluttkundens partner har levert.

Les mer om opplæringsområdene....

 

"Om du gjør det du alltid har gjort, får du det du alltid har fått."

- Ukjent

Mennesker er vanedyr. Vi liker ofte best det vi er vant med å gjøre. Det er ofte trygt og vi kjenner resultatet. Alle i arbeidslivet vet at kontinuerlig forbedring og effektivisering er nødvendig for å sikre vekst og arbeidsplasser. Derfor er også adferdsendringer nødvendig. Noen ganger er endringene store, andre ganger mindre. Men alle er de som oftest "litt smertefulle".

Vår Brukerstøtteavtale har vist seg å være en av de viktigste tjenestene vi leverer.
Vi legger vekt på å gi våre kunder maksimal utbytte av utstyr investeringen, for å kunne kapitalisere på denne gjennom økt servicenivå og bedret kundetilfredshet.

Ingen ting er så frustrerende som en applikasjonen som ikke fungerer, eller at tjenester og funksjoner ikke tilfredsstiller hensikten.

Etter endt opplæring med Wecan har kunden én måned fri support. For å få tilgang til hjelp/støtte etter dette, kan kunden tegne en Brukerstøtteavtale.

Ønsker dere et uforpliktende tilbud med nærmere detaljer, send en e-post til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Tips: Trio Statistikk

– sørg for at du har et godt sammenlignings-grunnlag!

Sett opp skjematisk utsendelse av ukentlige eller månedlige rapporter 😊

Trenger du hjelp til dette – bare ta kontakt – jeg kan garantere «smittefri bistand» via Teams/Skype!

Kanskje du også har behov/ønske om en liten gjennomgang av hvordan rapportene skal tydes?

Trio 8.1 sertifisering

En sertifisering er et bevis fra produsenten om at instruktøren har den kunnskapen som skal til både produktmessig og pedagogisk og fungerer som en kvalitetssikring for sluttkunder som skal motta opplæring og støttetjenester. Se mer...

Spesialtastatur for Trio

 

ProtektIT AS i Skien leverer tastatur som er spesiallaget for Trio Agent.

For bestilling- send en mail til trio@protektit.no