Her kan du laste ned produktark og beskrivelser for våre kurs:

 

Sentralbord / Driftsoperatører

Mitel InAttend

For ekspedienter/resepsjonister og avløsere på sentralbordet. Alle våre kurs er kundetilpasset.

Mitel InAttend Oppstartsbistand

Kursleder vil være tilstede fra morgenen av og bistå alle Ekspedientene den første dagen med nytt system.

Mitel Directory Manager (DM)

For databaseansvarlige, som kjenner godt til bruk av InAttend. Alle våre kurs er kundetilpasset.

 

Connect Contact Center

MICC Agent

For agenter i Kundesenteret, som skal benytte MiCC Agent. Alle våre kurs er kundetilpasset.

MICC Supervisor

For gruppe-/teamledere, som skal håndtere ressursene i et Kundesenter, ta ut rapporter, analysere trender og optimalisere oppsett og funksjoner i MiCC applikasjonene.

 

 

 

Tips: Trio Statistikk

– sørg for at du har et godt sammenlignings-grunnlag!

Sett opp skjematisk utsendelse av ukentlige eller månedlige rapporter 😊

Trenger du hjelp til dette – bare ta kontakt – jeg kan garantere «smittefri bistand» via Teams/Skype!

Kanskje du også har behov/ønske om en liten gjennomgang av hvordan rapportene skal tydes?

Trio 8.1 sertifisering

En sertifisering er et bevis fra produsenten om at instruktøren har den kunnskapen som skal til både produktmessig og pedagogisk og fungerer som en kvalitetssikring for sluttkunder som skal motta opplæring og støttetjenester. Se mer...

Spesialtastatur for Trio

 

ProtektIT AS i Skien leverer tastatur som er spesiallaget for Trio Agent.

For bestilling- send en mail til trio@protektit.no