Vår Brukerstøtteavtale har vist seg å være en av de viktigste tjenestene vi leverer.
Vi legger vekt på å gi våre kunder maksimal utbytte av utstyr investeringen, for å kunne kapitalisere på denne gjennom økt servicenivå og bedret kundetilfredshet.

Ingen ting er så frustrerende som en applikasjonen som ikke fungerer, eller at tjenester og funksjoner ikke tilfredsstiller hensikten.

Etter endt opplæring med Wecan har kunden én måned fri support. For å få tilgang til hjelp/støtte etter dette, kan kunden tegne en Brukerstøtteavtale.

Ønsker dere et uforpliktende tilbud med nærmere detaljer, send en e-post til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Brukerstøtten omfatter følgende:

  • Brukerspørsmål (vanlige spørsmål til bruken av applikasjonen)
  • Brukerproblemer (få avgjort om det er brukerfeil eller feil med oppsettet/programmet)
  • Spørsmål om funksjonalitet og tjenester i det eller de programmene du har fått opplæring i
  • Brukertilpasning og innstillinger av programmet
  • Oppsett og konfigurering av rapporter (gjelder for Supervisorer med tilgang til statistikk)
  • Konfigurering av funksjonalitet (gjelder for administratorer med tilgang til AdminCC)
  • Tilgang til all original dokumentasjon, samt våre tilpassede Hurtigmanualer for de ulike modulene
  • Nyttige tips og råd, som kan lastes ned eller bare leses gjennom via hjemmesiden vår
  • 1 times årlig gjennomgang av din bedrift sitt Trio oppsett, med fokus på optimalisering av innstillinger etc - basert på erfaringer dere har gjort underveis. (via Skype eller annet)

Det er derfor en forutsetning at du har gjennomgått et fullverdig kurs på det produktet du ønsker brukerstøtte for.

Brukerstøtten omfatter ikke:

Utbedring av tekniske feil (slike skal skal håndteres av bedriftens respektive teleleverandør)

 

Tips: Trio Statistikk

– sørg for at du har et godt sammenlignings-grunnlag!

Sett opp skjematisk utsendelse av ukentlige eller månedlige rapporter 😊

Trenger du hjelp til dette – bare ta kontakt – jeg kan garantere «smittefri bistand» via Teams/Skype!

Kanskje du også har behov/ønske om en liten gjennomgang av hvordan rapportene skal tydes?

Trio 8.1 sertifisering

En sertifisering er et bevis fra produsenten om at instruktøren har den kunnskapen som skal til både produktmessig og pedagogisk og fungerer som en kvalitetssikring for sluttkunder som skal motta opplæring og støttetjenester. Se mer...

Spesialtastatur for Trio

 

ProtektIT AS i Skien leverer tastatur som er spesiallaget for Trio Agent.

For bestilling- send en mail til trio@protektit.no