Wecan har siden oppstarten i 1994 levert opplæring og kompetansetjenester til mer enn tusen store og mellomstore, skandinaviske bedrifter.
Vårt mantra er levering av kundetilpasset opplæring med brukeropplevelse i sentrum. Alle mennesker og brukermiljøer er forskjellige, både med hensyn på bakgrunnskunnskap og innlæringsevne. Derfor tror vi på at bedriftstilpasset undervisning er en forutsetning for god innlæring.
God brukeropplæring handler ikke bare om effektiv bruk av funksjoner og tjenester i en enkeltapplikasjon. I dagens bedriftskommunikasjon henger komponentene sammen i en sømløs kjede av flere mediekanaler og flere typer kommunikasjonsverktøy, som kan være uavhengige av situasjon, arbeidssted og tidspunkt.
Om ett ledd i kjeden ikke fungerer tilfredsstillende, lider hele arbeidsprosessen under manglende effektivitet og lavere tilfredsstillelse for brukeren.
Vår jobb er å løse slike brukerutfordringer ved å gjøre som vi alltid har gjort siden 1994, - være brobyggeren mellom mennesker og applikasjon.
Hvorfor bruke Wecan?
- Kundetilpasset opplæring for Microsoft Teams, Skype for Business og Trio Enterprise (sentralbord, callcenter, mobil, integrerte løsninger etc.)
- Lydstudio for innspilling og levering av lyd- og taleprompter i alle formater, spesialprosessering av ventemusikk for bedriftskommunikasjon.
- Innholdsleverandør av kundetilpasset kurs- og opplæringsmateriell innen bedriftskommunikasjon for partneres eller kundebedrifters Learning Management System (LMS)
Vi legger vekt på bruk av fjernundervisning og andre skybaserte tjenester ut fra et effektivitets- og miljøhensyn, så langt det er praktisk mulig. Vi er bare er en «skjermlengde unna», når det er ønskelig med bistand fra oss.